Volg ons op social media:

MHV '81 - Algemene Ledenvergadering (ALV) ONLINE donderdag 14 januari 2021

24 December 2020

Als gevolg van de Coronarestricties hebben wij de Algemene Ledenvergadering die regulier doorgang vindt medio oktober uit moeten stellen. Vooralsnog ziet het er niet naar uit dat de samenkomst van grotere groepen in openbare gelegenheden tot de mogelijkheden gaat behoren.
Daarom hebben wij als Bestuur besloten tot een Algemene Ledenvergadering in digitale vorm. Best een uitdaging, maar het geeft in ieder geval de mogelijkheid voor al onze leden om op eenvoudige wijze mee te praten en een stem te laten horen.

Hiervoor dient een aanmeldingsmail gestuurd te worden naar Secretariaat MHV ’81. Vermeld in de mail:

• Naam
  • E-mail adres waarmee je wil deelnemen
  • Stemgerechtigd (Ja / Nee)

Stemgerechtigd zijn degene die staan geregistreerd in de Ledenadministratie MHV ’81, zijnde:

• Bondsleden in de leeftijd vanaf 16 jaar
  • Recreantenleden
  • Overige geregistreerde leden met een lidmaatschapsnummer in de leeftijd vanaf 16 jaar

Na aanmelding ontvangt je uiterlijk 14 januari een mail met daarin de link voor deelname.

Let op! Aanmelden voor deze online vergadering kan t/m woensdag 13 januari 2021.

Mocht je al vragen hebben, verzoeken wij je vriendelijk deze alvast door te mailen naar Secretariaat MHV ’81. Zodat het bestuur alvast in de gelegenheid kan worden gesteld om een antwoord voor te bereiden. Dit zorgt ervoor dat de vergadering niet te veel belast wordt. Op alle vragen (van te voren of digitaal gesteld) wordt een antwoord gegeven tijdens of na de vergadering.

Wij nodigen u van harte uit deze Algemene Ledenvergadering bij te wonen en ondanks de corona uitdagingen samen met ons een blik op de toekomst te richten.

Bestuur Handbalvereniging MHV ’81